14 January 2011

Repair Mesin Basuh

Mesin basuh aku rosak kembali... Aku Hantar pada 30 Dec 2010 di Hwa Kong Company kat area Pontian... Aku just call and inform tauke yang mesin basuh aku bocor... Mula mula ingat apa yang bocor..... Ingat air dari sinki...

5 hari selepas tu..aku datang ke kedai...teringin lah nak tengok... yelahhhh...bukan senang klu takda amoi jepun ... tup...tup tak siap...ciput betullah... Kat sini baru aku belajar... 2 atau 3 hari selepas kita hantar sesuatu barang yang rosak...kita mesti call kedai... dia dah bikin kerr belum... kekadang orang yang datang amik orang lain,tukang repair lain,tukang amik call lain... last last mesin aku tu just tido kat kedai selama seminggu...

aku bukan apa..kesian kat orang umah aku ni... terpaksalah pakai cara tradisional... aku plak tukang sidai...pulak tu musim hujan...lagilah sedih...

Alhamdullillah harini receipt calling from nyonya... dia cakap dah siap and just pay Rm85...
baik tak mahal...nak betul sendiri...mesti mcm mcam kerenah...barang tak cukup lah...anak menangislah...last last tebarai..

apapun bersyukur kerana amoi dah nak balik...