06 May 2012

Kaedah Merancang Anak Lelaki atau Perempuan

Salam rakan-rakan. Alhamdulillah... Dengan rezeki yang diberikan oleh Allah,akhirnya Allah memberikan kami sekeluarga zuriat. Alhamdulillah kedua-duanyer perempuan. Bersyukur terhadap rezeki yang diberikan. Namun di dalam hati terdetik inginkan anak lelaki. Semoga memakbulkan doa kami sekeluarga.

Saya terjumpa jadual dibawah. Lebih menceritakan kaedah merancang anak lelaki atau perempuan. Sumber ini saya ambil di CikMin Blog



Harini saya membuat perkiraan dan mula mengimbas semula sejarah kehamilan isteri saya.
Step 1: Tulis tahun dan umur isteri. 
Contoh : 
2008- 26 tahun
2009-27 tahun
2010-28 tahun
2011-29 tahun
2012-30 tahun

Step 2: Katakan Umur isteri 27 tahun. Saya jangkakan isteri hamil pada bulan Jun. 
Step 3: Jadual menyatakan PEREMPUAN.

ADAKAH MAKLUMAT INI BERGUNA DALAM Kaedah Merancang Anak Lelaki atau Perempuan


ULANGKAJI
Step 1: Tulis tahun dan umur isteri. 
Contoh : 
2008- 26 tahun
2009-27 tahun
2010-28 tahun
2011-29 tahun
2012-30 tahun

Step 2: Katakan Umur isteri 30 tahun. Saya jangkakan isteri hamil pada bulan DISEMBER. 
Step 3: Jadual menyatakan LELAKI.

Saya harap..rakan rakan jangan terlampau taksub dengan jadual di atas. Kita hanya mampu merancang dan berusaha. Allah yang menentukan. Sama sama lah kita berusaha.

Jumpa lagi.......